Jak reklamować dewelopera – marketing w Internecie.
Praktyczne wskazówki
Internet to najłatwiej dostępna przestrzeń dająca możliwość zarówno poszukiwania jaki i zamieszczania informacji. Jest on również świetnym miejscem dla deweloperów zadających sobie pytanie jak reklamować swój biznes. Internet oferuje nieskończoną liczbę możliwości, ale pod warunkiem że wie się jak go wykorzystać oraz dysponuje się otwartością i kreatywnością. Niezbędna jest również wiedza jak dobrać działanie pod kątem konkretnej działalności.
Przy działalności komercyjnej wcześniej czy później trzeba będzie sięgnąć po specyficzne działania marketingowe jakimi są kampanie Google Ads oraz pozycjonowanie stron internetowych SEO pod kątem wyszukiwarek. Jak powinien wyglądać dobry marketing w branży deweloperskiej? Poniżej opiszemy niezbędne działania. Jeśli potrzebna będzie profesjonalna pomoc, to zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy.
Marketing dla deweloperów – najważniejsze korzyści
Obecny rok jest dla deweloperów dużym wyzwaniem. Mają na to wpływ głównie wybuch wojny, podwyższenie stóp procentowych kredytów i niepewność co do dalszego rozwoju sytuacji. Również kolejny rok zapowiada się trudniejszym niż poprzednie lata. W związku z tym warto jak najszybciej i kompleksowo zadbać o dobry marketing w branży deweloperskiej. Rynek deweloperów jest coraz bardziej wymagający, a każdy z nich staje przed podstawowym wyzwaniem – jak zachęcić klienta do zakupu nieruchomości właśnie u siebie. Z jednej strony warto dysponować przemyślaną, szeroką i dobrze prezentowaną ofertą. Z drugiej strony trzeba aktywnie poszukiwać klienta. Internet jest do tego idealnym narzędziem i środkiem.
Zakup nieruchomości jest to akt, który większość ludzi dokonuje maksymalnie kilka razy w życiu. Często wiąże się to z koniecznością zaciągnięcia kredytu i podjęcia mniejszych czy większych wyrzeczeń. Dlatego właśnie marketing dla deweloperów wymaga podjęcia dobrze przemyślanych działań mających na celu przyciągnięcie klienta do siebie. Podstawą jest „odnalezienie właściwego klienta” i przekonanie go, że nasza nieruchomość jest właśnie tą, której on szuka, potrzebuje lub wymarzył.
Niezbędne w branży deweloperskiej jest wyróżnienie się na tle konkurencji, czyli na tle innych deweloperów. Dobre działania marketingowe w internecie sprawią, że zawsze będziesz kilka kroków przed konkurencją. Najcenniejszym zasobem i inwestycją jest inwestycja w budowanie zaufania swojego klienta. Do tego celu służą właśnie dwie wspomniane wyżej działania marketingowe: Google Ads i pozycjonowanie stron internetowych SEO. Kiedy i jaką formę wybrać? Na te pytania pokrótce poniżej odpowiemy.
Skuteczny marketing dla deweloperów w Google Ads
Przy wyborze nieruchomości klient częściej kieruje się do deweloperów, których już zna. Dlatego właśnie deweloper powinien podejmować działania mające na celu budowanie świadomości klienta i dobrego wizerunku. Do tego celu służą właśnie płatne kampanie Google Ads w największej na świecie wyszukiwarce Google. Jedną z największych zalet Google Ads jest to, że właśnie ta forma marketingu pozwala deweloperowi na swobodny dobór i sprofilowanie odpowiednich dla siebie klientów. Więcej o Google Ads przeczytasz tutaj. Po krótce wypiszemy zalety i wady marketingu w Google Ads.
Zalety
- natychmiastowe wyświetlanie się reklamy w Google
- dotarcie do klienta w wybranej lokalizacji
- profilowanie grupy odbiorców
- dopasowanie treści do konkretnej grupy odbiorców
- lepsza wyszukiwalność w wynikach zapytań wyszukiwarki
- wybór lokalizacji wyświetlania reklam
- dowolne zarządzanie budżetem i jego wielkością
- precyzyjnie mierzalne efekty
- zwiększenie zainteresowania wśród klientów
- dobór właściwego typu kampanii reklamowej
Wady
- zmienna stawka za kliknięcie ustalana na zasadach licytacji
- potrzeba doświadczenie do analizy skuteczności reklamy
Pozycjonowanie stron SEO – narzędzie marketingowe dla deweloperów
Każda strona internetowa dewelopera jest jednocześnie miejscem spotkania z klientem. Jej struktura, estetyka, prostota i intuicyjność są bardzo ważną częścią sukcesu sprzedażowego. Dobrze wykonana strona przyciąga i zachęca do zgłębienia swej treści. Możliwość wirtualnego spaceru po inwestycji czy profesjonalnie wykonana sesja zdjęciowa potrafią zainteresować wielu potencjalnych klientów. Aby jednak strona internetowa dewelopera stała się łatwiejsza do znalezienia w wyszukiwarce Google warto podjąć działanie marketingowe jakim jest pozycjonowanie strony internetowej. Więcej o pozycjonowaniu przeczytasz tutaj. Poniże opiszemy pokrótce najważniejsze zalety i wady tego działania marketingowego.
Zalety
- podwyższenie pozycji w przeglądarce Google
- zwiększenie ruchu organicznego na stronie
- budowanie świadomości firmy
- lepsza wyszukiwalność w wynikach zapytań wyszukiwarki
- poszerzenie zasięgów wyświetlania w wynikach zapytań Google
- długotrwały efekt w postaci wyższej pozycji w Google
Wady
- konieczność posiadania doświadczenia z zakresu SEO
- długi czas oczekiwania na rezultaty (mierzony w miesiącach)
- konieczne są regularne działania mające na celu utrzymania dobrej pozycji w Google
Podsumowanie
Właśnie zapoznałeś się z dwiema najważniejszymi formami marketingu w Internecia dla deweloperów. Jeśli potrzebujesz usługi Google Ads lub więcej informacji na jej temat, to zapraszam do kontaktu poprzez formularz kontaktowy.
Artykuły, które również mogą Cię zainteresować:
- Co to jest Google Ads
- Historia, definicja i funkcje reklamy
- W jaki sposób reklamować firmę za granicą
- Jak wypromować firmę za darmo
- W jaki sposób wypromować firmę komercyjnie
- Jak reklamować dewelopera w Internecie
- Jak reklamować fundacje i stowarzyszenia w Internecie
- Jak reklamować w internecie kancelarię prawną, adwokatów i radców prawnych
- Jak reklamować biuro rachunkowe w Internecie?
ZAMÓW WYCENĘ
Jeśli jesteś zainteresowany usługą reklamy w Google lub chciałbyś zasięgnąć więcej informacji, to zadzwoń lub napisz za pomocą formularza kontaktowego.
- Zadzwoń : +48 663 336 662
lub skorzystaj z formularza poniżej, za darmo i szybko otrzymasz ofertę