• Strona Główna
  • Oferta
    • Biznes lokalny
    • Biznes globalny
    • Osoby prywatne
    • Fundacji i stowarzyszenie
    • Inna działalność
    • Pozycjonowanie stron SEO
  • Baza wiedzy o reklamie
  • Opinie o Anibia
  • Kontakt
  • Strona Główna
  • Oferta
    • Biznes lokalny
    • Biznes globalny
    • Osoby prywatne
    • Fundacji i stowarzyszenie
    • Inna działalność
    • Pozycjonowanie stron SEO
  • Baza wiedzy o reklamie
  • Opinie o Anibia
  • Kontakt

ANIBIA

 
Wróć do strony głównej

Reklama biznesu lokalnego w Internecie

W obecnych czasach reklamowanie firmy lokalnej w Internecie staje się zwykłym wymaganiem biznesowym. Dla wielu przedsiębiorców reklama internetowa jest jednym z podstawowych mediów, służącym do zdobywania nowych klientów. Według raportu z badań SPWS w 2019 roku ponad 65% małych przedsiębiorców reklamowało się w Internecie. Okres pandemii przyczynił się do jeszcze większego wzrostu tego wskaźnika.

Konieczność reklamowania biznesu w Internecie z jednej strony może być dodatkowym wyzwaniem dla przedsiębiorcy, ale z drugiej otwiera ona zupełnie nowe możliwości. Właśnie dzięki Internetowi z reklamą lub nawet jakąkolwiek informacją można dotrzeć do każdego, kto używa globalnej sieci. Obecnie każdy kto posiada smartfon, posiada jednocześnie dostęp do Internetu i jest potencjalnym odbiorcą reklamy, czyli potencjalnym nowym klientem. 

Więcej na temat reklamy można się dowiedzieć z zakładki „Baza Wiedzy„.

Co to jest firma czy biznes lokalny?

Biznes lokalny, to działalność produkcyjna, handlowa lub usługowa ograniczona do niewielkiego obszaru geograficznego.  Swoim zasięgiem obejmuje ona zazwyczaj konkretne miasto, gminę, powiat. Taką działalność zwykle prowadzą jednoosobowe firmy lub firmy zatrudniające po kilka lub kilkanaście osób. Ta forma działalności gospodarczej najczęściej zabezpiecza najpilniejsze potrzeby lokalnej społeczności.

Pojęcie biznesu lokalnego dotyczy m.in. takich działalności jak:

 sklepy stacjonarne,

 warsztaty samochodowe,

 usługi medyczne (np. apteki, przychodne zdrowia, gabinety lekarskie),

 usługi gastronomiczne,

 usługi turystyczne (np. agroturystyka, przewoźnicy, biura podróży)

 inne formy działalności.

Dlaczego warto reklamować biznes lokalny w Google Ads?

Dzięki możliwościom platformy GoogleAds reklamę biznesu lokalnego można wyświetlać osobom zamieszkującym lub przebywającym w dowolnie wskazanym obszarze geograficznym, klientom w odpowiednim wieku lub mającym pożądane zainteresowania.
Dzięki możliwościom jakie daje GoogleAds do reklamowanie firmy lokalnej można wykorzystać wyszukiwarkę Google, Youtube lub np. strony internetowe partnerów Google. 

Reklamując firmę w GoogleAds można dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć świadomość marki i utrzymać zainteresowanie stałych klientów. Pracę na platformie GoogleAds można zacząć samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom.

ZAMÓW WYCENĘ

Jeśli jesteś zainteresowany usługą reklamy w Google lub chciałbyś zasięgnąć więcej informacji, to zadzwoń lub napisz za pomocą formularza kontaktowego.

  • Zadzwoń : +48 663 336 662

lub skorzystaj z formularza poniżej, za darmo i szybko otrzymasz ofertę

Administratorem Państwa danych osobowych jest Anibia.pl

Anibia.pl, ul. Malinowa 12A/2, 83-330 Żukowo, tel. 663-336-662, e-mail: [email protected]

COPYRIGHTS © 2021 by FlashSite.pl

Polityka Prywatności
Poprzez kliknięcie przycisku „Akceptuję wszystkie pliki cookie” wyrażam zgodę na przechowywanie plików cookie na moim urządzeniu w celu usprawnienia korzystania ze strony, analizowania korzystania ze strony oraz dla celów marketingowych” wiecej informacji
Ustawienia CookiesAkceptuj wszystko
Manage consent

Polityka Prywatności

Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funcjonalne
Niezbędne do zapewnienia pełnego i poprawnego działania oraz funkcjonalności strony. Pozwalają nam np. ulepszać stronę, uniknąć konieczności ponownego wprowadzania informacji, rozpoznawać Twoje preferencje po powrocie na naszą stronę internetową.
Marketing
Reklamowe i targetujące pliki cookies są używane do dostarczania reklam bardziej odpowiednich dla Ciebie, ale mogą również ograniczać liczbę wyświetleń reklamy i być wykorzystywane do określania skuteczności kampanii reklamowej poprzez śledzenie kliknięć użytkowników. Mogą również zapewnić bezpieczeństwo transakcji. Są one zazwyczaj umieszczane przez zewnętrzne sieci reklamowe za zgodą operatora strony internetowej, ale mogą być umieszczane przez samego operatora. Mogą zapamiętać, że odwiedziłeś stronę internetową, a informacje te mogą być udostępniane innym organizacjom, w tym innym reklamodawcom. Nie mogą jednak określić, kim jesteś, ponieważ zebrane dane nigdy nie są powiązane z Twoim profilem.
Analityczne Cookies
Pozwalają nam rozpoznać i policzyć liczbę odwiedzających naszą witrynę internetową, zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, gdy z niej korzystają, oraz rejestrować, które treści przeglądają i którymi są zainteresowani. Pomaga nam to określić, jak często strony i reklamy są odwiedzane oraz w celu określenia najpopularniejszych obszarów naszej witryny. Pomaga nam to ulepszyć usługi, które oferujemy, pomagając nam upewnić się, że nasi użytkownicy znajdują informacje, których szukają, poprzez dostarczanie zanonimizowanych danych demograficznych stronom trzecim w celu bardziej odpowiedniego kierowania reklam do Ciebie oraz poprzez śledzenie efektów kampanii reklamowych na naszej stronie.
Media Społecznościowe
Te pliki cookies umożliwiają udostępnianie treści naszej strony platformom mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter, Instagram).
SAVE & ACCEPT